اولین نکوداشت مقام علمی و معنوی حکیم جهانگیرخان قشقایی
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

این مطلب را در شبکه های اجتماعی لایک و پیگیری کنید: http://www.niloblog.com/allup/images/0xov52zxzesdibov577.png http://www.niloblog.com/allup/images/6bfbfabxuj5huoapbs2.png http://www.niloblog.com/allup/images/duf3jyn6ms8xnair7ol.png


http://axgig.com/images/95908441622427743181.jpg
اولین نکوداشت مقام علمی و معنوی حکیم جهانگیرخان قشقایی در روز پنجشنبه 93.2.4 در تخت فولاد اصفهان و با حضور مردم و جمعی از مسئولان شهرستان شهرضا و اصفهان و فعالان فرهنگی ایل قشقایی از طرف موسسه فرهنگی اجتماعی حکیم جهانگیر خان قشقایی شهرضا و با همکاری اداره ی ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ابتدای مراسم جناب آقای محسن رجایی پناه به معرفی زندگینامه و شخصیت این حکیم عالیقدر پرداختند. در ادامه آقای فضل الله علی نژاد ریاست محترم شورای اسلامی شهر شهرضا، به معرفی ایل قشقایی و حکیم قشقایی پرداختند. آقای الله کرم عباس نیا با زبان ترکی قشقایی به برخی از امور فرهنگی ایل و معرفی جمعیت قشقایی های شاهین شهر اشاره نمودند و سپس جناب آقای نوازالله سهرابی به بیان خاطره ای از زیارت مقبره ی جهانگیرخان و مشاهده ی کرامتی از آن مکان پرداختند.

در پایان جناب آقای افشاری مداح بزرگوار ایلمان که شعری ترکی در وصف آیت الله قشقایی و نیز شعری درعظمت مقام حضرت فاطمه(س) سروده بودند را با نوای زیبا و گرمشان سراییدند.

در پایان نیز اعضای موسسه ی حکیم جهانگیرخان قشقایی و سایر افراد حاضر در جلسه بر سر مزار آن عالم ربانی حاضر شده و فاتحه ای قرائت نمودند.

جا دارد از اعضای محترم شورای شهر شهرضا آقایان فضل الله علی نژاد، علی احمدی و شاکرم فرهمندیان ، جناب دکترعطایی رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان، آقای کریمی معاون فرهنگی اداره ی ورزش و جوانان استان اصفهان ، مسئولان هیئت حضرت ابولفضل قشقایی های شاهین شهر، سخنرانان ، فعالان فرهنگی و کلیه ی دوستانی که در این مراسم شرکت نمودند قدردانی و تشکر نماییم.



کلید واژه ها : اولین نکوداشت , مقام علمی و معنوی , حکیم جهانگیرخان قشقایی , تخت فولاد اصفهان ,
دسته بندی : اخبار قشقایی , موسسه حکیم جهانگیرخان قشقایی ,

 





ارسال توسط اله کریم عباس نیا