توضيحاتي در مورد متد سيلوا
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

متد سيلوا روشي است براي ريلاكس و آرميده ساختن ذهن و بدن و سپس استفاده از فركانس هاي كم بسامد مغز و توانايي هاي نيمكره راست براي ايجاد نتايج و موقعيت هاي مطلوب و مثبت است. در متد سيلوا، نيمكره راست مغز كليد اصلي است چرا كه نيمكره راست در تماس با شعور حاكم بر عالم(منبع خلق و پديدآورندگي) قرار دارد و بنابراين خلاق و پديدآورنده است.

هرجا كه مشكلي وجود داشته باشد تيمكره راست راه حل خلق مي كند. هر جا كه عيب و نقصي وجود داشته باشد نيمكره راست سلامتي و بي عيبي ايجاد مي كند. هر جا كه تضاد و ناهماهنگي باشد نيمكره راست هماهنگي و توازن پديد مي آورد.

متد سيلوا با مراقبه متفاوت است. البته تا زماني كه به آرام ساختن ذهن و تن مي پردازيم همان مراقبه است ولي موقعي كه ما با استفاده از متد سيلوا به نيروي پنهان درون مان دسترسي پيدا كرده و از آن براي رشد و تعالي خود كمك مي گيريم فراتر از مراقبه مي شود.

در متد سيلوا شما با استفاده از نيمكره راست مغز به منيع انرژي بي پايان وديعه گذاشته خداوند در وجود خودت متصلي مي شودي و قدرت خدايي پيدا مي كني. نمونه كساني كه در جامعه قدرت خدايي پيدا كرده اند بسيار زياد است البته نسبت به كل جمعيت كم. منظور اين است كه اين موضوع يك واقعيت بديهي است.

برنامه اي در نظر داريم كه روزانه باشد و لذا اميد است مورد استفاده قرار گيرد.






تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:نيمكره راست مغز,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا