فکر و نقش آن در زندگی انسان
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

همه چیز از فکر شروع می شود. طرز تفکر ماست که در زندگی بیرونی ما متجلی می شود. از کوزه همان بیرون تراود که در اوست. لذا باید فکرمان را درست کنیم. اگر زندگی متوسط الحالی داریم به خاطر طرز تفکری است که داشته ایم. از این به بعد برای اینکه بتوانید زندگی خوبی داشته باشید باید طرز فکر خود را تغییر دهید. لذا دستورالعملی در زیر پیشنهاد می شود:

1- طرز تفکر خود را تغییر دهید یعنی - فکر منفی نکنید -حرف منفی نزنید - عمل منفی انجام ندهید

2- فکر جزء لاینفک زندگی تان باشد. چون فرق انسان و بقیه موجودات در این است که انسان صاحب فکر است. قبل از هر عملی باید فکر کند و از نتیجه عمل خود مطمئن شود یا به دلیل نداشتن اطلاعات کافی توکل کند.

3- دو برابر آنچه حرف می زنی گوش کن.

4- اگر تصمیمی گرفتی و موارد فوق را رعایت کرده ای پایدار باش. پایداری بسیار مهم است چون عامل نتیجه گیری فقط و فقط پایدارماندن در یک کار و پیگیری است که مانع از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن شما می شود.

5- حسود نیستی و فقط می خواهی در کار دیگران دخالت کنی چون فکر می کنی تو خیلی بلد هستی در حالیکه هرکس مصلحت خود را بهتر از دیگران می داند و خود مسئول خود است. لذا سعی کن با دیه مثبت به دیگران نگاه کنی و آنها را بیخود و بی جهت زیرسئوال نبری و زود قضاوت نکنی و بنابراین سعی کن حتی المقدور در کار دیگران دخالت نکنی و اگر توانستی یا کمک خواستند به آنها کمک کن.

6- همه اینها بستگی به این دارد که آیا تو بر روی فکر خود کار می کنی و همیشه سعی داری فکر تو بهترین باشد. اگر فکر تو بهترین باشد در حقیقت تو بهترین هستی و در ظاهرت هم آشکار خواهد شد.





تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:فکر, منفی, عادت,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا