فوق ستاره فروش شوید(2)- اطمینان - شجاعت
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

هراس، نامطمئنی و تردید همیشه بزرگترین دشمنان موفقیت و خوشبختی انسانها بوده اند. از این رو فروشندگان بزرگ پیوسته بر آنند تا با هراسهاسس که اغلب فروشندگان را عقب نگه می دارند مواجه شده و آنها را هضم کنند. بزرگترین ترسها ترس از شکست خوردن و دیگری ترس از افتادن یا ردشدن است. اینها دشمنان اصلی شما هستند که باید بر آنها غلبه کنید.

ترس از شکست یا ردشدن نیست که شما را عقب نگه می دارد بلکه این ترس از آن جهت شما را فلج می کند که مانع از آن می شود تا کاری صورت بدهید. یا اگر کاری صورت می دهید با تمام توان و انرژی نیست چرا که آن ترس مقدار ریادی از انرژی شما را تلف می کند و اراده ای سست و عصبی به هم ریخته و ماهیچه های تنبل بر جای می گذارد در حالیکه برای کسب یک موفقیت قابل توجه به این حالت قوی این موارد نیاز داریم.

نگذارید ترس در وجودتان لانه کند. البته نکته قابل توجهی وجود دارد که در همه افراد به نوعی ترس وجود دارد ولی کسی موفق است که تنها دقایقی بیشتر شجاع است و یا دقایقی بیشتر بر ترسش غلبه می کند. نمی توان ترس را به کلی حذف کرد چرا که ترس در واقع یک هشدار بر بازنگری است و در واقع در حد و اندازه خود یک نعمت است که باعث می شود ما دقیقتر باشیم ولی موقعی که از حد خود خارج می شود مشکل ساز می شود و ما را فلج می کند.

برای غلبه بر ترس با خود را میان ترس بیندازیم یا کارهایی را که از آن ترس داریم انجام بدهیم. می خواهیم فروشی را انجام دهیم ولی ترس داریم باید عمداً و بطور قوی برای این فروش پیشقدم شویم و پیش برویم تا ترسمان بریزید و واقعاً هم همینطور می شود آزمایش کنید.

پس اگر فروشنده هستید یا می خواهید وارد حرفه فروشندگی شوید باید نترسید. باید پیش بروید. چرا که خیلی ها با همین فروشندگی به جاهای بسیار بزرگی رسیدند. کسی را در شیراز می شناسم که ابتدا با فروش کتیرا آغاز کرد. می رفت بیابانهای اطراف شیراز و کتیرا جمع می کرد و می برد در شیراز می فروخت. او در حال حاضر فوت کرده ولی یکی از میلیاردرهای شیراز است. اگر دنبال ثروت هستید با فروشندگی قوی می توان بهتر به آن رسید چرا که با فروشندگی روزانه لذت پول را در زیر دندانیها خود حس می کنید.

ارسطو: طوری عمل کنید که انگار آن کیفیتی را که آرزو دارید دارا هستید. مطمئن باشید به خواسته خود می رسد. این هم توان ذهن را برای تجسم خوشبختی و سعادت روشن می سازد.





تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:پول, ثروت, کارآفرینی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا