استقلال مالی(4)
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

با خدا شریک شوید. هدایت او را در امور مالی تان هر روز شما بر توانگری شما می افزاید. روز را با طلب هدایت روشن و مشخص درباره یکایک پروژه ها و طرحهای خود آغاز کنید و به پایان برسانید. درباره شیوه برآوردن آرزوها و خواسته ها نیز هدایت مشخص و روشن بطلبید.

موفقیت کامل تنها با خدا امکان پذیر است. اوست که منبع نعمت و برکت و رحمت است. او در واقع نیروی هماهنگ بیکران کائنات است که تمام هستی تحت اراده و سیطره او قرار دارد و همه جزئی از او هستیم. با او بودن یعنی در یمان تمام نعمات و برکات الهی بودن و این امری واضح و مبرهن است منتهی باید دقت کنیم. آن نیرویی که جهان با این عظمت و شکوه را می چرخاند که در ذهن ما نمی گنجد یقیناً به راحتی هرچه تمامتر می تواند موفقیت ما را در تمام امور تضمین کند ولی مثل اینکه شرط این است که ما خود را به او بچسبانیم و با او باشیم.

خدا را مونس، همدم و شریک خود قرار دهید و همه مشکلات، فشارها و تصمیمات دشوار را به او بسپارید. او فقط و فقط همین را می خواهد که ما کارهایمان را آگاهانه به او بسپاریم و فقط وظایف مشخص خود را انجام دهیم. در این حالت موفقیت واقعاً تضمین شده است زیرا ما به قدرتی پناه برده ایم که همه قدرتهای هستی از او نشأت گرفته و ما می توانیم در کمال آرامش و صفای خداوندی به زندگی پرشکوه خود ادامه دهیم.





ارسال توسط اله کریم عباس نیا